Allt känns bara fel

Allt har gått så in i helvete dåligt idag! Jag kom till stallet pysslade om ponnyn och märker att hennes täcke är borta, våra täcken hänger på hängare utanför uteboxarna och grannarnas hund hade tagit den och tuggat på den. När jag sadlat klart trippade jag bort mot ridhuset för att skritta fram, jag skrittar fram för hand i vinter då jag inte har vinterridstövlar och fryser på tok för mycket. Min tränare kom försent då tjejen som skulle rida efter mig som han skulle plocka upp var försenad.. Då hade jag skrittat runt i 30 min och tänkte bara på att åka hem. Tottis var en allmänt underbar häst idag, men det är svårt att rida när man inte känner skänklarna eller fingrarna så allt kändes värdelöst... Och jag kände mig som en minst sagt usel ryttare.. Så jag skippar träningar för tränare i ett tag faktiskt
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh vilken fin häst! :)

2013-01-28 @ 20:38:28
URL: http://Ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0