Snö, snö dumma snö

Gud vad det snöar här i Warszawa, usch alltså. Idag hämtade jag mina rtg bilder, med min fina fina rygg :P och så ska jag skicka de till Sverige och gå till en annan läkare i Polen för att få en secnd opinion. Jag ska ta mig upp på hästryggen när man kan rida ute. Vi har ett tältridhus som blåser och så .. och jag vill inte göra mig illa. 
 
Idag longerades Tottis igen..... min tränare och jag har väl en liten konflikt som jag inte tror han känner till. Jag fick höra inte så trevliga saker om mig själv från honom i torsdags och är ganska så arg för det... Så vi får se hur det blir med hästeriet.. tiden får helt enkelt visa oss allt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0