Ajj

Sådär nu är jag borta från sadeln än en gång. I lördags tog jag bort en visdomstand och gapet efter den vill inte ge sig utan kamp så jag har feber, huvudvärk och allt vad det kan vara. I söndags fick Erilia vila helt enkelt då jag inte orkade hålla mig på benen i mer än 20 min så vi åkte dit och gav henne lite morötter helt enkelt. Igår longerade jag henne och idag ska hon ridas av min tränare som snällt kör mig till stallet och tillbaka hem :) Det känns lite lagom kul att vara en zoombie precis inför den långa majhelgen här i Polen :( Men idag ska jag nog få antibiotika så jag hoppas att det lättar och att jag iaf kan få gå ut hemifrån själv. Just nu tappar jag balansen allt för ofta så jag är inte så värst självständig. 
 
Men, ponnyn verkar tycka det är helt okej, hon äter gräs och vilar upp sig .. så hon har inget att klaga på. Får se hur hon reagerar på att hon idag kommer att få ett ordentligt pass :) På tal om häst tänkte jag utnytja långhelgen till att tvätta täcken här hemma, tycker redan lite synd om min sambo... men men, han har nog blivit lite van och det  är trots allt hans "fel" att jag har häst :P 
 
Sedan ska vi nog åka runt och titta på lite andra stall då jag börjar bli grymt irriterad på vårt stall pga. många många saker... Men det får vi ta en annan dag då jag nog ska ta och sova nu :P Det var ju jättejobbigt att skriva så mkt.
 
Och det här är då min hund :P Och hans sovstil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0