Idag...

.. är en bra dag då vår sadel bör komma tillbaka idag. Men först ska jag jobba lite. Jag börjar kl 10 och slutar ca. 13.00  och ska nog ta en snabb sväng hem innan jag åker till stallet. Så jag hinner gå ut med hunden. 
 
Idag ska Tottis longeras, då jag mått dåligt och igår för första gången grejjade att liksom ta mig runt huset utan smärta så orkade jag inte longera henne utan hon fick stå därför får det bli en mjukstart med longering först och ridning imorgon. Imorgon hoppar antingen mion tränare eller jag upp.. det vet jag inte än så vi får se hur det blir. 
 
Jag har bara blivit lite snopen över att jag har skola denna helg.. även om det är en röd dag på torsdag och de flesta liksom har långhelg. Men nåja jag får väl släpa mig dit
 

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna

SV: Heros problem är att han totalvägrar. Han är inte rädd eller så, utan han vill bara inte. Han går lätt in i transporten, men kastar sig snabbt ut. Så man måste vara riktigt snabb med bakbommen.

2012-10-30 @ 11:25:11
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Kate

Vart har du gjort din header ?

2012-10-31 @ 13:10:54
URL: http://katestipica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0