Ännu en sjukdag..

Inatt lyckades jag faktiskt sova! Och idag ska jag longera Tottis. Igår snöade det och jag försökte att rida i ridhuset där det nu finns en massa hundleksaker då vårat ridhus hyrs ut till en hund-agillity grupp 3 ggr i veckan. Det kändes inte så smart att rida barbacka i ett tältridhus därtaket kan gå under och på en hst som är grymt spänd då det blåser och dessutom finns det färglada bollar, ringar och hinder. 
 
Testade i alla fall ett tre delat apple mouth bett igår. Bettets mitten del är en center revolver alltså är det gjort av typ två metall delar som hästen kan snurra på . Hon tyckte leksaken var kul och bettet smaskigt. Men det löste inte problemet av en väldigt framtung häst. Idag ska hon longeras, ven det med apple mouth så att jag kan se hur hon reagerar på det från marken.
 
Bjuder på en bild från höstens plåtning
Det är alltså Tottis och jag och så min kompis häst och min sambo

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna- Livet som ryttare i storstan

jättefin Bild! :)

Svar: Tack jag älskar alla bilder från den dagen :)
erilia.blogg.se

2012-10-29 @ 11:16:11
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0