Ändrade planer

Då jag är sjuk så rids Tottis av C sedan måndagen, idag mådde dock C dåligt och istället blev det ett longeringspass för Tottis. Hon är en häst som förvånar många då hon longeras eftersom hon har en sådan enorm arbetslust. Andra hästar kliver på  segt medan hon verkligen jobbar genom hela kroppen med sin klasiska och självsäkra min. Det regnade tyvär idag och då står Tottis inne, våra hagar blir väldigt leriga då det regnar och skaderisken är ganska stor då eftersom hagarna är väldigt små. Det blev ett snabbt besök i stallet då jag frös och dessutom fick jag slut på näsdukar :P Men jag pysslade om Tottis och fixade maten ch sedan lyckades jag springa ikapp en buss.. alla glodde på mig och efter ti minuter kom jag på att jag har en tova hö på huvudet...

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, söt blogg du har! Är ponnyn uppe i headern din?:)
kram

2012-10-03 @ 15:47:04
URL: http://juliaroz.blogg.se
Postat av: julia

Sv; ja! Okej:) hur länge har du ridit?
Kram

Svar: 16 år
erilia.blogg.se

2012-10-03 @ 22:25:56
URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0