Usch

Är nog lite förkyld faktiskt, har ont i halsen ont i magen och så går jag runt och fryser här hemma. Får nog be C att hoppa upp på Tottisen då det inte känns allt för smart att rida med en förkylning. Tar istället lite C vitamin och försöker hålla mig i värmen. Kommer iaf att åka till stallet och fixa i ordning Tottis, kickar medicinerna in så antar jag att jag hoppar upp.. om jag känner mig själv rätt blir det svårt att hålla sig. 
 
Ikväll har jag ett viktigt samtal på jobbet som avgör mitt att vara eller inte vara där. Oavsett hur det går blir det bra. Just nu känner jag att det är ett jobb som kostar mig på tok för mycket nerver.
 
PS. Jag hittade bilder på Tottis från provridningen igår
 

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna- Livet som ryttare i storstan

SV: Nu äntligen är allt stabilt och han verkar må bra. Det var så himla jobbigt när det gick upp och ner med koliken..

2012-11-27 @ 09:10:14
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Olivia Gustavsson

Sv. Haha hon försvann också sen ;)

2012-11-27 @ 09:39:58
URL: http://Oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0