Rakning

Idag ska en pålle rakas, min kompis häst, ska bara göra en hunterklippning och hoppas på att det går fort. På lördag ska ännu en häst rakas ännu en  rakas, denna gång är det helklippning utan ben som gäller av en vääääldigt stor kuse så det lär ta sin lilla tid, men här snackar vi om en snäll häst som för det mesta står still vid rakning så det är skönt. 
 
Måste ta ett vääldigt allvarligt snack med min chef också, det finns nämligen lite datum sm han inte håller och jag har en lägenhet att betala för, om pengarna inte når mitt konto idag vilket de skulle gjort för senast nio dagar sedan så blir det ett otrevligt samtal idag. 
 
Men innan det ska Tottis ridas också så klart, och så ska jag fixa lite i stallet, måste tvätta en foderhink som jag gjorde mesh i igår. Hoppas hon åt upp den fint :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste säga att jag är helt förälskad i din häst :)

Svar: Åh tack .. hon är duktig på att göra folk förälskade i henne :P
erilia.blogg.se

2012-11-21 @ 23:11:41
URL: http://emmayrttimaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0