Mysstund

Orkade inte skriva något på bloggen igår. Var sönderstressad pga mitt jobb. Och känner av stressen än idag. Men det börjar bli bättre. Och så vart väl inte ridpasset det bästa heller. Tottis har troligen inte fått sitt hö uppblött som hon ska och hon hostade. Jag kände att det tar imot i galoppen och att hennes andning blir ojämn därför kändes det inte rätt att fortsätta ridningen.
 
Juste ja! Jag rakade Tottis igår också. Tänkte raka hennes ben då jag kom på att min rakmaskin är för stor så nu ser hon lite lustig ut, men på lördag ska det fixas till. 
 
Idag hade Tottis ledigt, jag har jobbat från klockan tio och åkt runt till elever, jag jobbar som svenskalärare. Nu har jag lite ledigt och så kommer nästa elev om typ tjugo minuter och så slutar jag sen vid 20.00. Jag besökte dock Tottis mellan två lektioner jag hade och så åt vi lite tillsammans. Hade med mig knäcke och äpplen så vi delade på maten. Imorgon ska Tottis troligen longeras så får vi se hur det är med hostan nu när vi sagt till om höet väldigt strängt
 
Min hund får stå för dagens kännsla. en bild tagen av Zuzzana Zajbt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0