Hon är guld ponnyn min

Idag blev vi väl lite arga på varandra i början dock gick det över välidgt fort. Tanken var att vi skulle hoppa idag, vi hade bokat ridhuset och allt. Men när jag börjat sadla kom min kompis som har en häst som rehabiliteras endast longeras i ridhuset pga. säkerheten så vi gick ut på utebanan istället. Det kändes minst sagt lagom kul efter vad Tottis haft för sig de senaste dagarna där ute. Men det blev bara en pirruett i jag vill gå hem nu! stilen och så körde vi på. 
 
Vi småhoppade kan man väl säga, då vi red en jättenyttig övning med 4 eller 5 studs, minns inte riktigt. Det låg en bom före serien och en bakom och vi red studsen på en åtta. En väldigt nyttig övning för såväl ryttare som häst. Tottis jobbade på som bara den och fick berömm av tränare.Hon älskar att hoppa och det märks
 

Kommentarer
Postat av: Noomie Sundell

Usch då... stress är minst sagt hemskt! :(
Åh, kul att du vill ta dig tiden att läsa igenom det inlägget. Håller med om att ledarskap är så otroligt viktigt. Vekrar dock inte vara många som orkat läsa det där inlägget, jag kanske borde delat upp det på två? :P

2012-11-28 @ 16:17:09
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0