Den andra november

När jag skrev rubriken slog det mig att jag faktiskt fyller år om två veckor. Men men, idag ska både jag och friman som skickat min sadel ringa och trycka på dem så att den kommer fram!! Vet inte vad ombuden håller på med alltså! 
 
Och antingen så hoppar jag upp om sadel är här eller så longerar jag. Igår blev det ingen longering då jag svimmade av på morgonen när jag gjorde frukost och då känndes det inte så tryggt att stå ensam i ridhuset med en häst. Nej då får hon hellre ledigt. Vi var i stallet ändå och fixade foderhinkar och ryktade henne lite. Jag har lämnat Tottis för hela 3  dagar sammanlagt sedan jag haft henne och det var alltså 3 gånger som jag inte kom en dag.. mer än så funkar inte. 
 
Dessutom ska jag beställa en ny rakmaskin idag troligen. Min tränare ska låna min och klippa en annan häst. Ganska bra eftersom vi meckat med den igår så har vi fixat den så slipper jag kasta ut pengar men klipper den så illa som den gjorde sist så är det inte min häst som ser ful ut. Jag har bestämt mig för en hundtrimmer faktiskt, prisskillnaden är stor och jag har hört och läst massa gott om den. 
 
 
Haha hitta precis en bild från en tävling.. jag ser dum ut och förklarar banan Tottis skäms för mamma

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna

SV: Tyvärr är det bara jag som ska klä ut mig. Men det du skrev lät ju hur gulligt som helst. Vi skulle haft maskeradhoppning nu i helgen men den vart inställd.

Hahah, det är nog garanterat lite åsna i honom ;)

2012-11-02 @ 10:35:08
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0