Dagens planer

Ska snart ge mig av mot stallet. Idag står markarbete på schemat och så hoppar vi imorgon, blir perfekt då vi kör ett lättare pass på lördag och på söndag när jag både har jobb och skola får hon ledigt. Idag hoppas jag att vi kan rida i ridhuset då jag känner mig allmänt förkyld och vill gärna ha det lite varmare iaf. 
 
På eftermidagen ska jag dock till jobbet.. suck... och prata med chefen IGEN! så hoppas jag att han tar samtalet på lite mer alvar och svara ärligt idag.. och att han inte bunkrar upp med andra medarbetare. Det är ganska störande när man vill prata med någon och folk strömmar in och ur rummet och sätter sig bredvid.. 
Lilla vovven min
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0