Back on horseback

Jaha då klarade jag en vecka utan min fina pålle. Hoppade upp igår och red lite kravlöst, och hon känns så himla bra nu när C har ridit henne. Man ville bara rida på, fast det orkade varken min kondis efter antibiotikan eller mitt knä. Jag hade en liten olycka för två år sedan då jag precis börjat hantera Tottis ch rida henne. Jag satt uppe och skrittade när några ungdommar på klubben började leka lekar precis utanför ridhusdörren, de skrek och satte på leksakssirener och Tottis bara satte av i skengalopp väldigt nära väggen och de metallpelare som fanns i ridhuset, mitt knä krossades mot ett av de. Och sedan dess har jag ibland ont i knät.
 
Idag ska jag upp på hästryggen igen och jag hoppas på att det går bättre idag. 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

sv:hon var 5 månader :( så gammal var hon inte.

Det är en dvärgteddy, tack förresten.

2012-11-12 @ 20:31:21
URL: http://donki.blogg.se
Postat av: Julia

det var' en dvärgteddy.

2012-11-12 @ 20:31:37
URL: http://donki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0