Arg som ett jättebi

Gud min rakmaskin pajjade men detär inte det jag är arg över utan det att jag gick upp klockan sex tog bussen till stallet halv åtta då vi skulle raka klockan åtta. Klockan nio kom hästägaren och då började hon göra rent hästen som ändå var på tok för dammig. Förra året fick jag raka en hunterklippning med två sett skär då han var så pass dammig att det förstörde skären. Och nu när jag väntat i över en och en halvtimma på henne så kan hon inte vänta två dagar tills jag har en ny maskin utan väljer istället att be någon annan att klippa hästen, så jag har betalat en bussbiljet, gått upp på tok för tidigt med tanke på att jag jobbade till 21 igår och inte fått ett öre för det. Gud vad arg jag blir!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0