Mer svåra val

Jag kommer att säga hejdå till A .. det är för svårt att få två tränare att sammarbeta och jag vågar mer med C. Han vet när man ska skrika på mig och när man kan förklara saker lugnt och sansat. Förra veckan gick tävlingen inte alls bra, han såg dock varför och skrek inte och var allmänt ödmjuk. Igår hade vi en tävling i vårt stall jag fick lite ryck på en tjej som ställde sig centralt i kurvan där man skulle rida. Där fick C nog och skrek rätt rejält på att jag inte ska låta de som bara skrittar runt störa mig, det är fan jag som har förtur och jag borde stå fast vid det.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack! Din är inte så tokig den heller!=)

Hon är jättefin!

2012-06-18 @ 17:21:06
URL: http://zootis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0