Trötta

Både jag och Tottisen börjar få nog av att hon är sjuk. Idag höll hon på att sparka sönder boxen när jag kom och imorse rymde hon när de skulle ge hästarna vatten.Jag är rädd att hon kan bli värre av att hon sprungit runt i fullfart i 20 minuter på stallplanen. Och så är jag rädd att någon skada kommer fram, underlaget på stallplanen är inte den bästa.. Idag  låg tempen på 38,00 igen 0,2 mer än igår. Jag själv är trött sliten, har ständigt ont i magen då jag stressar på jobbet och oroar mig för Tottis. Jag hoppas verkligen att det snart är bra det kan bara inte fortsätta såhär. 
 
Vi ska klara det 

Kommentarer
Postat av: Noomie Sundell

Tack!(:
Vad är det som hänt med din polle då? :(
OJ, bor du i Polen nu?! Hur är hästhållningen/hantering där? Vad gör du där borta då? Jobbar?(:

2012-12-05 @ 20:29:26
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0