På bättringsvägen

Det ser bättre ut faktiskt. Tottis fick sin medicin imorse och då var tempen nere på 37,5 grader. Jag ska till stallet snart igen och kolla hennes temperatur och ge henne lite medicin. Hon får bara varm mat nu eftersom hon alltid haft lättare att äta varm mat under vintrarna. Även om vi i Polen har plussgrader och grönt gräs nu den 1a december. Jag bytte täcke till ett med 300 g fyllning, jag tycker det är lite väl mycket för 5-6 plussgrader men hon fryser i ett tunnare speciellt att hon står i ett utestall så det värms inte upp direkt. 
 
Det känns så otroligt skönt att se en lite piggare häst. Igår var jag helt förkrossad på morgonen. Jag funderade på hur dåligt det skulle vara hela tiden men det var ju som tur var inte så illa :) 
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha åh vilken fin bild!! :)

2012-12-03 @ 12:20:07
URL: http://Marielleak.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0