:)

När jag kom in i stallet fick jag höra att Tottis verkar gladare och äter för fullt. Såklart blev jag glad, tempen är nere vid 37,5 :)
 
Hon fick gå ut i hagen ensam i tjugominuter. Imorgon ska vi gå en promenad ner till sjön tror jag och i helgen ska jag longera henne. Känns så otroligt skönt att veta att det är bra. Tottis är en häst som visar hur hon mår. Mår hon dåligt så är hon irriterad och flyger runt hela sin box. Mår hon verkligen dåligt så är hon hängig. Och när hon mår bra är hon världens sötaste häst som pussar på folk med en mule full av mesh hon äter. Hon älskar att lägga hötussar på min vita mössa... En gång åkte jag heeela vägen hem, läs buss i 30 min och tre tunnelbanstationer med en hötuss på huvudet...:P
 
En tavla jag gjort

Kommentarer
Postat av: Noomie Sundell

Klinisk barnpsykologi låter spännande. Vad innebär det lite mer? Jag gillar psykologi, även om jag bara läste det två terminer i gymnasiet... Skule vilja fortsätta läsa, men har tyvärr ingen motivation... :/
Lexx har vart megasvullen i båda bakbenen och haft lite feber... Bara sådär kom det liksom... Men nu är han bra igen! :')
Undra verkligen vad som är fel på Tottis, men skönt att hon är bättre nu iaf! Det är en sån lättnad!

2012-12-07 @ 10:06:38
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0