Bockande Tottis

Idag skulle Tottis visa mamam att hon minsan är jättefrisk och välmående. Hon bockade som bara den under longeringspasset som hon skulle gå idag. Hon är så söt när hon bockar, hon bockar, vänder huvudet innåt kollar ifall mamma sett att hon är glad. Sparkar ut med ett ben och så kollar hon på mig igen. Hon rycker aldrig i longeringslinan utan stannar snällt på spåret gullegrisen. Efter att jag longerat fixade jag hennes mat och sedan väntade världens kelstund. Jag fick klappa och klia överallt och till slut så kom Tottis över min halsduk och la den på boxdörren för att ge mig en massa blöta pussar. Hon är allt söt den lilla rackaren. Och man märker att hon mår så mycket bättre nu vilket är en otrolig lättnad för mig. Hästar blir ju ändå som barn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0